close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחפשים דירה בתל אביב? בדקו קודם כל את הצנרת

מערכת שורשי אלול, תשפא18/08/2021

נזילה בצנרת היא מצב שבו יש שחיקה של הצנרת, או של המחברים שלה בגלל בלאי, נזקים סביבתיים שיכולים ליצור חלודה ולגרום לצינור או לחלקים ממנו להשבר

תגיות:
תל אביב היא אחת הערים הפופולאריות למגורים במדינת ישראל, בעיקר בקרב צעירים.
העובדה שהיא מהווה מטרופוליטן עמוס ופעיל עם רשת תחבורה ציבורית זמינה ונוחה שיכולה להביא אתכם במהירות ממקום למקום וכמו כן ריבוי של משרדים ובתי עסק, מושכים אליה באופן טבעי חבר'ה צעירים מכל קצוות הארץ ובעיקר מיישובים נידחים בצפון ובדרום, שרוצים לנסות את מזלם ולהצליח בעיר הגדולה שמציעה שפע של מקומות עבודה לצד נוחות של כל השירותים שפתוחים לאורך רוב שעות היום.

מהן נזילות בצנרת
נזילה בצנרת היא מצב שבו יש שחיקה של הצנרת, או של המחברים שלה בגלל
בלאי, נזקים סביבתיים שיכולים ליצור חלודה ולגרום לצינור או לחלקים ממנו להשבר, להסדק, להסתם או להפגע בצורה כזו או אחרת שגורמת למים לנזול לאורך הצנרת- בין אם בנקודת החיבור עם הברז, בתוך הקירות, מתחת לרצפה או בכל מקום אחר, מה שגורם לבזבוז של מים ולחשבון מים מנופח.
עם זאת, נזילות בצנרת הן בעיה די שכיחה שקיימת במיוחד בבניינים ישנים, בשל העובדה שאורך החיים של צנרת ממוצעת, היא כ-15 שנה עד שמתחילות בעיות בלאי.

איך נמנעים מנזילות בצנרת
למען האמת, אין שום דרך להמנע מהעניין למעט תחזוקה מונעת עם איש מקצוע שיוכל לעשות בדיקת איתור נזילות בתל אביב - אנשי מקצוע שמכירים את שיטות הבניה הישנות ויודעים די בקלות לאתר את נקודות החולשה בבניין, וידעו לומר לכם טרם רכישה או אפילו השכרה, אם יש סיכוי לנזילה בצנרת - גלויה או סמויה.

איתור נזילות בתל אביב בצנרת - סימנים מקדימים
כאשר אתם הולכים לחפש דירה או בית למגורים בתל אביב, יש כמה דברים שתוכלו לעשות מבלי לקרוא לבעל מקצוע, על מנת לוודא שהבית שאותו תבחרו ללא בעיות של נזילות.
? רטיבות - עברו היטב על הקירות במיוחד בחדר האמבטיה והמטבח, בדקו שאין ריח של עובש, למרות שגם את זה ניתן להסתיר די בקלות עם מטהר אויר איכותי. וודאו שאין אזורים שנראים צבועים "מדי" ביחס לשאר חלל החדר, בעיקר בתקרה או בפינות של הקירות. זו יכולה להיות נורת אזהרה ברורה לעובדה שיש כנראה נזילות בקירות.
? פיצוצים בקירות - ודאו שאין קילופים בקירות שמעידים על נזילה בצנרת בתוך הקירות שגורמת לקיר להיות לח ולצבע שעליו להיות עם מעין התקלפויות.
? מהו גיל הבנין וגיל הצנרת - אחד הדברים שחשוב לזכור לאור העובדה שאורך חיי הצנרת הוא כ-15 שנה, הוא שאחת ל-15 שנה יש לבצע שיפוץ ולהחליף את הצנרת. בדקו עם בעל הדירה מתי הפעם האחרונה ששיפצו את הבית והאם החליפו בו צנרת. אם יאמרו לכם שעברו המון שנים בלי שום בעיות בצנרת, במידה ומדובר בבית או דירה לרכישה, קחו בחשבון שיש מצב שתוך שנה שנתיים תצטרכו להחליף צנרת. ושוב, יש דברים שבעל הבית יעדיף להסתיר במידה והוא מודע לבעיות צנרת נסתרות אך בעל מקצוע טוב בתחום הנזילות, ידע לזהות אותן.

איתור נזילות על ידי בעל מקצוע טרם רכישת דירה
טרם רכישת דירה מומלץ לקרוא למומחה איתור נזילות בתל אביב, ולבחור איש מקצוע שמכיר את העיר, מכיר את שיטות הבניה ויודע לומר איזה מבנים מועדים יותר לפורענות מבחינת נזילות.

איש מקצוע שכזה יוכל לחסוך לכם נזק עתידי של אלפי שקלים ולכן כאשר מדובר בעסקת רכישה ולהזמין בעל מקצוע שיאמר לכם שהכל תקין ושאתם מכוסים לפחות לשנים הקרובות ללא צורך להחליף צנרת ובמידה ויש בעיות כלשהן הוא ידע לאתר אותן, לטפל ולתקן או במידה ויש בעיות נזילה כוללות לכל הבנין, הוא ידע להזהיר אתכם מלהתרחק ממנו ואולי לוותר על רכישה, שכן הוצאות של צנרת בדירה ישנה עלולות לגרום איתן הוצאות של שיפוץ שכרוכות בהוצאה של עשרות אלפי שקלים במיוחד בבתים ישנים כל כך בני עשרות שנים כפי שישי בתל אביב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה